Η συσσώρευση λίπους στην κοιλιά είναι ένα πρόβλημα που απασχολεί έντονα τόσο τους άνδρες όσο και τις γυναίκες, ιδιαίτερα δε από μία ηλικία και μετά. Πέρα από το ότι είναι αντιαισθητικό και άβολο, το υπερβολικό λίπος στην περιοχή της κοιλιάς αποτελεί παράγοντα που αυξάνει τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη και καρδιακών νοσημάτων. Από την άλλη όμως, η απώλεια λίπους από την περιοχή της κοιλιάς είναι μια δύσκολη αποστολή εξαιτίας της ίδιας της ανατομίας του κοιλιακού πάχους.

Οι εξαντλητικές δίαιτες δεν είναι σε καμία περίπτωση η λύση ούτε σε αυτή την περίπτωση. Η τακτική αερόβια άσκηση, 2-3 φορές την εβδομάδα, είναι ένα βασικό όπλο για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Η σωστή διατροφή, η πρόσληψη συγκεκριμένων συστατικών, είναι το άλλο. Τα συστατικά αυτά έχουν την ιδιότητα να ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σου με αποτέλεσμα την απώλεια του περιττού λίπους. Ας δούμε ορισμένες από αυτές τις τροφές και τα συστατικά τους:

  1. Αβοκάντο: Το αβοκάντο περιέχει λεκιθίνη, ένα λιπίδιο που περιέχει φώσφορο και βοηθάει στην απώλεια του λίπους και στην ενίσχυση της μνήμης. Επιπλέον, το αβοκάντο διαθέτει αντιβακτηριακές και αντιμυκητιακές ιδιότητες.

  2. Αυγά: Τα αυγά αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και βιταμίνης Β12. Αμφότερες είναι απαραίτητες για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού και το κάψιμο του λίπους.

  3. Σολομός: Πρόκειται για ψάρι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία ενισχύουν τον μεταβολισμό.

  4. Ντομάτες: Ένα συστατικό της ντομάτας, το 9-oxo-ODA, επηρεάζει καταλυτικά το ποσοστό λιπιδίων στο αίμα. Επιπλέον, οι ντομάτες διαθέτουν λυκοπένιο που έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

  5. Μήλα: Τα μήλα περιέχουν βιταμίνη C, βήτα καροτένιο, φλαβονοειδή, αντιοξειδωτικά και βιταμίνες. Όλα αυτά τα συστατικά βοηθούν τον οργανισμό να μεταβολίσει ευκολότερα το λίπος.

  6. Ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί περιέχουν καλά λιπαρά οξέα αλλά κυρίως έχουν την ιδιότητα να κρατάνε τον οργανισμό χορτασμένο ακόμη κι όταν καταναλώνονται σε μικρές ποσότητες.

  7. Σέλινο: Περιέχει ασβέστιο και βιταμίνη C. Βοηθάει στην απώλεια βάρους.

  8. Πράσινο τσάι: Περιέχει αντιοξειδωτικές ουσίες, τις κατεχίνες, οι οποίες έχει βρεθεί ότι αυξάνουν την απώλεια λίπους.

  9. Γιαούρτι: Το ασβέστιο, που αφθονεί στο γιαούρτι, είναι συστατικό που ενεργοποιεί το μεταβολισμό και βοηθάει στην απώλεια του λίπους.

  10. Γκρέιπρουτ: Το γκρέιπρουτ είναι πλούσιο σε βιταμίνη C κι επίσης, έχει την ιδιότητα να επιβραδύνει τη διαδικασία της πέψης με αποτέλεσμα να νιώθετε χορτάτοι για περισσότερη ώρα.

Όλα αυτά τα ευεργετικά συστατικά που βρίσκονται στις παραπάνω τροφές βοηθούν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και την απώλεια του λίπους. Ορισμένες φορές ωστόσο δεν είναι δυνατόν ένας οργανισμός να καταναλώσει το σύνολο των τροφίμων που είναι απαραίτητα ώστε να λάβουμε την απαιτούμενη ποσότητα συστατικών. Θα ήταν δώρον άδωρο καθώς το θερμιδικό φορτίο θα ήταν μεγαλύτερο ή ίσο με την απώλεια που θα επιτυγχάναμε. Γι' αυτό στη Holism έχουμε δημιουργήσει ειδικές φυσικές φόρμουλες, προσιτές στον καθένα, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε όλα τα απαραίτητα συστατικά χωρίς τις περιττές θερμίδες.